ID: 11636
Administratieve topper | Rabobank | 32-36 uur
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Op de afdeling COZ (Centrale Ondersteuning Zakelijk) in het team Overeenkomstbeheer en Revisie. Deze afdeling verzorgt de landelijke administratie voor bedrijfsfinancieringen. Samen met de meer dan 100 lokale banken, zorgt COZ voor een excellente klantbediening.
COZ is onderdeel van Rabobank Operations.
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
In deze functie zorg je ervoor dat klanten tijdig en juist kunnen beschikken over de betaalproducten die zij hebben aangevraagd. De klantgroep is in hun primaire processen sterk afhankelijk van deze producten. De kwaliteit die jij levert is daarom sterk bepalend voor de 9+-ervaring en voor de loyaliteit van klanten naar Rabobank. Binnen het team worden voor het gehele betaalassortiment de contracten opgemaakt en wijzigingen die klant daarop doorgeeft doorgevoerd. De bij het product horende specificaties worden opgevoerd en alle documenten worden aan de klant verstrekt. De administratieve voorbereiding van de periodieke review van bepaalde producten wordt ook binnen dit team uitgevoerd zodat de (assistent) accountmanager op de lokale bank met de klant de commerciële revisie kan uitvoeren.
Concrete taken zijn onder andere:
Beëindigen overeenkomst
Afstortovereenkomst opstellen en beheren
Euro-incasso opstellen en beheren
Non-storno verklaring opstellen en afhandelen volmacht
iDEAL: aanvragen en koppelen afwijkende kostencode en afhandelen
Smartpin: opstellen/wijzigen huurovereenkomst, Rabobank Europees Pincontract, betaalautomaat, koppelen kostencodes, koppelen apparaat
Voorbereiden Financiële Logistiek revisie
Functie-eisen
Wie zoeken wij?
- Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding of hbo propedeuse
- Je hebt minimaal 2 à 3 jaar werkervaring in een administratieve functie; bijvoorkeur bancaire ervaring
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Je hebt ervaring met Mircosoft Office
- Je bent een teamplayer die het fijn vindt om administratieve werkzaamheden uit te voeren. Het betreft een nieuw team in een snel veranderende omgeving. Het is daarom belangrijk dat je sterk in je schoenen staat, flexibel bent en bereid bent om je te blijven ontwikkelen.
Naast de twee Rabobankkerncompetenties Samenwerken en Klantbelang centraal stellen herken je in jezelf de volgende competenties:
- Nauwkeurig
- Representatief
- Communicatief
- Kwaliteitsgerichtheid
- Stressbestendig
- Flexibiliteit, je bent in staat om in een steeds veranderende omgeving te werken en je levert vanuit een positief kritische houding een duidelijke bijdrage aan veranderingen binnen het team/afdeling;
- Initiatiefrijk
- Gericht op verbetervoorstellen
Arbeidsvoorwaarden
Wat kunnen wij jou bieden?
Een afwisselende, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid
Een functie van 32 t/m 36 uur
Het salaris is afhankelijk van je ervaring tussen de €1989 - €2486 per maand basis van 36 uur per week
24 vakantiedagen op basis van een 40 urige werkweek
8% vakantietoeslag
Een interne opleiding bij Rabobank van 2 weken die wordt afgesloten met een praktijktoets
Een eigen account in GoodHabitz. Hierdoor krijg je toegang tot diverse gratis online trainingen
Een internationale top werkgever voor op je CV!
Op de afdeling COZ (Centrale Ondersteuning Zakelijk) in het team Overeenkomstbeheer en Revisie. Deze afdeling verzorgt de landelijke administratie voor bedrijfsfinancieringen. Samen met de meer dan 100 lokale banken, zorgt COZ voor een excellente klantbediening.
COZ is onderdeel van Rabobank Operations.
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
In deze functie zorg je ervoor dat klanten tijdig en juist kunnen beschikken over de betaalproducten die zij hebben aangevraagd. De klantgroep is in hun primaire processen sterk afhankelijk van deze producten. De kwaliteit die jij levert is daarom sterk bepalend voor de 9+-ervaring en voor de loyaliteit van klanten naar Rabobank. Binnen het team worden voor het gehele betaalassortiment de contracten opgemaakt en wijzigingen die klant daarop doorgeeft doorgevoerd. De bij het product horende specificaties worden opgevoerd en alle documenten worden aan de klant verstrekt. De administratieve voorbereiding van de periodieke review van bepaalde producten wordt ook binnen dit team uitgevoerd zodat de (assistent) accountmanager op de lokale bank met de klant de commerciële revisie kan uitvoeren.
Concrete taken zijn onder andere:
Beëindigen overeenkomst
Afstortovereenkomst opstellen en beheren
Euro-incasso opstellen en beheren
Non-storno verklaring opstellen en afhandelen volmacht
iDEAL: aanvragen en koppelen afwijkende kostencode en afhandelen
Smartpin: opstellen/wijzigen huurovereenkomst, Rabobank Europees Pincontract, betaalautomaat, koppelen kostencodes, koppelen apparaat
Voorbereiden Financiële Logistiek revisie
Functie-eisen
Wie zoeken wij?
- Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding of hbo propedeuse
- Je hebt minimaal 2 à 3 jaar werkervaring in een administratieve functie; bijvoorkeur bancaire ervaring
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Je hebt ervaring met Mircosoft Office
- Je bent een teamplayer die het fijn vindt om administratieve werkzaamheden uit te voeren. Het betreft een nieuw team in een snel veranderende omgeving. Het is daarom belangrijk dat je sterk in je schoenen staat, flexibel bent en bereid bent om je te blijven ontwikkelen.
Naast de twee Rabobankkerncompetenties Samenwerken en Klantbelang centraal stellen herken je in jezelf de volgende competenties:
- Nauwkeurig
- Representatief
- Communicatief
- Kwaliteitsgerichtheid
- Stressbestendig
- Flexibiliteit, je bent in staat om in een steeds veranderende omgeving te werken en je levert vanuit een positief kritische houding een duidelijke bijdrage aan veranderingen binnen het team/afdeling;
- Initiatiefrijk
- Gericht op verbetervoorstellen
Arbeidsvoorwaarden
Wat kunnen wij jou bieden?
Een afwisselende, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid
Een functie van 32 t/m 36 uur
Het salaris is afhankelijk van je ervaring tussen de €1989 - €2486 per maand basis van 36 uur per week
24 vakantiedagen op basis van een 40 urige werkweek
8% vakantietoeslag
Een interne opleiding bij Rabobank van 2 weken die wordt afgesloten met een praktijktoets
Een eigen account in GoodHabitz. Hierdoor krijg je toegang tot diverse gratis online trainingen
Een internationale top werkgever voor op je CV!