ID: 3846
Contractadviseur
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
(Sluitingsdatum: 10-04-2018 om 17:00 uur) Je zorgt in samenwerking met de andere drie contractadviseurs voor het verder professionaliseren, ontwikkelen en ondersteunen van het contractmanagement binnen de organisatie. De focus ligt op de
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook obv een tijdelijk loondienstverband of met andere detacheerders.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat . Een motivatie is (nog) niet nodig. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
Functieomschrijving
Startdatum: 26-03-2018
Einddatum: 28-09-2018
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 10-04-2018 om 17:00 uur
De organisatie heeft de afgelopen jaren sterk ingezet op de verdere professionalisering van de inkoopfunctie. Er is gekozen voor het centraal gestuurde inkoopmodel. Binnen het team Inkoop zijn twee clusters vertegenwoordigd, namelijk inkoop- en contractmanagement. De adviseurs van team Inkoop passen een gedeconcentreerde manier van werken toe waarbij een accountverdeling is gemaakt. Sinds begin 2017 is er een verbeterslag gemaakt, door team Inkoop nog sterker te positioneren in de organisatie en contractmanagement verder uit te dragen. Team Inkoop bestaat op dit moment uit 11 medewerkers.
Je zorgt in samenwerking met de andere drie contractadviseurs voor het verder professionaliseren, ontwikkelen en ondersteunen van het contractmanagement binnen de organisatie. De focus ligt op de advisering en procesbegeleiding in het naleven van contractafspraken van de contracten binnen je eigen account. Ook draag je mede zorg voor het vastleggen van contractafspraken en de implementatie ervan.
Je adviseert de interne opdrachtgever (contracteigenaar) bij het vastleggen van gemaakte afspraken in contracten en draagt zorg voor een goede inbedding van contractafspraken binnen de specificatie- en selectiefase van het inkoopproces. Je stemt af met contracteigenaren en collega-adviseurs binnen team Inkoop.
P.S. Op verzoek van de opdrachtgever wordt deze interim opdracht alleen aangeboden obv een tijdelijk loondienstverband of ZZP-BV. Factureren als ZZP'er is niet mogelijk aangezien er gevraagd wordt om de arbeid persoonlijk uit te voeren (geen vervangingsrecht) en er onder leiding en toezicht zal worden gewerkt. ZZP'ers dienen daarom tijdelijk (bij ons) op de payroll te komen of een fiscale kwalificatie te hebben (bijv. Uniforce of VRBadvies.nl).
Functie-eisen
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook obv een tijdelijk loondienstverband of met andere detacheerders.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat . Een motivatie is (nog) niet nodig. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
Functieomschrijving
Startdatum: 26-03-2018
Einddatum: 28-09-2018
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: 10-04-2018 om 17:00 uur
De organisatie heeft de afgelopen jaren sterk ingezet op de verdere professionalisering van de inkoopfunctie. Er is gekozen voor het centraal gestuurde inkoopmodel. Binnen het team Inkoop zijn twee clusters vertegenwoordigd, namelijk inkoop- en contractmanagement. De adviseurs van team Inkoop passen een gedeconcentreerde manier van werken toe waarbij een accountverdeling is gemaakt. Sinds begin 2017 is er een verbeterslag gemaakt, door team Inkoop nog sterker te positioneren in de organisatie en contractmanagement verder uit te dragen. Team Inkoop bestaat op dit moment uit 11 medewerkers.
Je zorgt in samenwerking met de andere drie contractadviseurs voor het verder professionaliseren, ontwikkelen en ondersteunen van het contractmanagement binnen de organisatie. De focus ligt op de advisering en procesbegeleiding in het naleven van contractafspraken van de contracten binnen je eigen account. Ook draag je mede zorg voor het vastleggen van contractafspraken en de implementatie ervan.
Je adviseert de interne opdrachtgever (contracteigenaar) bij het vastleggen van gemaakte afspraken in contracten en draagt zorg voor een goede inbedding van contractafspraken binnen de specificatie- en selectiefase van het inkoopproces. Je stemt af met contracteigenaren en collega-adviseurs binnen team Inkoop.
P.S. Op verzoek van de opdrachtgever wordt deze interim opdracht alleen aangeboden obv een tijdelijk loondienstverband of ZZP-BV. Factureren als ZZP'er is niet mogelijk aangezien er gevraagd wordt om de arbeid persoonlijk uit te voeren (geen vervangingsrecht) en er onder leiding en toezicht zal worden gewerkt. ZZP'ers dienen daarom tijdelijk (bij ons) op de payroll te komen of een fiscale kwalificatie te hebben (bijv. Uniforce of VRBadvies.nl).
Functie-eisen
- relevante werkervaring van minimaal 2 jaar, in de afgelopen 5 jaar, in de functie van contractadviseur of contractmanager
- minimaal een MBO opleiding afgerond aangevuld met een opleiding in het vakgebied contractmanagement
- werkervaring met het opstellen en vastleggen van contractafspraken inclusief de implementatie en naleving
- ervaring op het gebied van aanbestedings- en/of contractenrecht