ID: 4914
Klantenservice medewerker online bank Duitse taal
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact.Het SmartCenter biedt op maat gesneden klantcontact oplossingen. Door te innoveren op het gebied van klantcontact en hierbij het voortouw te nemen, willen ze organisaties inspireren om alle facetten van hun dienstverlening af te stemmen waar het om draait: de klant. Ze hanteren hierbij de kernwaarden: slim, flexibel, resultaatgericht, transparant en fun!De organisatie?De meest eenvoudige en innovatieve online bank. Die ambitie hebben ze bij deze organisatie. Ze zijn een goed eind op weg. Afgelopen jaren zijn er diverse financiële producten ontwikkeld die je zelf online af kunt sluiten, zonder gedoe! Ook zijn er diverse apps ontworpen, waarmee de klant altijd en overal financiële zaken zelf kunt regelen. Naast Nederland zijn ze actief in Duitsland, België en Oostenrijk.
Functieomschrijving
Amsterdam 16-24 of 24-32 of 32-40 uur per weekStreef je naar een uitdaging in de bancaire sector in een no-nonsense bedrijf? Is Duits je moedertaal en vindt je het leuk om binnen een internationale omgeving te werken? Lees dan snel verder.Wat ga je doen? In deze functie werk je als Client Service medewerker in Amsterdam. Je bent verantwoordelijk voor de klantcontact afhandeling via telefoon en e-mail. Hierbij moet je denken aan meer of minder complexe vragen over onze financiële producten tot het afhandelen van klachten. Daarnaast zal je administratieve taken verrichten. Je werkt binnen vaste procedures waarbij een hoge dosis zelfstandigheid verwacht wordt. Zie je mogelijkheid voor verbetering binnen processen, procedures en systemen? Geef het aan, jouw inbreng is meer dan welkom. In uiteenlopende werkgroepen en of projecten krijg je de ruimte hiervoor.
Functie-eisen
Mbo+/hbo werk- en denkniveau; Je spreek native Duits Niveau Nederlands: B2 (Umgangssprache) Service- en klantgericht instelling: je wil mensen graag helpen; Ervaring binnen de klantenservice is een pré Je hebt een flexibele en positieve houding Je denkt in oplossingen in plaats van problemen Je bent resultaatgericht en kan goed tegen stress Een afwisselende, uitdagende functie in een dynamische en internationale werkomgeving Een open sfeer en de ruimte om initiatief te nemen Flexibele werktijden (maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 21:00 en op zaterdag 10:00 - 17:00) Een marktconform startsalaris van €11,00 per uur Reiskostenregeling van max €9,50 per dagEnthousiast geworden? Mail dan vandaag nog je cv en motivatie naar Jasmijn, recruiter Adecco Contact Center Solutions, emailadres: ccs161@adecco.nl. Toch nog een vraag? Bel ons op 030-6044260!
Arbeidsvoorwaarden
1906 per maand
SmartCenter helpt organisaties met het meetbaar verbeteren van klantcontact.Het SmartCenter biedt op maat gesneden klantcontact oplossingen. Door te innoveren op het gebied van klantcontact en hierbij het voortouw te nemen, willen ze organisaties inspireren om alle facetten van hun dienstverlening af te stemmen waar het om draait: de klant. Ze hanteren hierbij de kernwaarden: slim, flexibel, resultaatgericht, transparant en fun!De organisatie?De meest eenvoudige en innovatieve online bank. Die ambitie hebben ze bij deze organisatie. Ze zijn een goed eind op weg. Afgelopen jaren zijn er diverse financiële producten ontwikkeld die je zelf online af kunt sluiten, zonder gedoe! Ook zijn er diverse apps ontworpen, waarmee de klant altijd en overal financiële zaken zelf kunt regelen. Naast Nederland zijn ze actief in Duitsland, België en Oostenrijk.
Functieomschrijving
Amsterdam 16-24 of 24-32 of 32-40 uur per weekStreef je naar een uitdaging in de bancaire sector in een no-nonsense bedrijf? Is Duits je moedertaal en vindt je het leuk om binnen een internationale omgeving te werken? Lees dan snel verder.Wat ga je doen? In deze functie werk je als Client Service medewerker in Amsterdam. Je bent verantwoordelijk voor de klantcontact afhandeling via telefoon en e-mail. Hierbij moet je denken aan meer of minder complexe vragen over onze financiële producten tot het afhandelen van klachten. Daarnaast zal je administratieve taken verrichten. Je werkt binnen vaste procedures waarbij een hoge dosis zelfstandigheid verwacht wordt. Zie je mogelijkheid voor verbetering binnen processen, procedures en systemen? Geef het aan, jouw inbreng is meer dan welkom. In uiteenlopende werkgroepen en of projecten krijg je de ruimte hiervoor.
Functie-eisen
Mbo+/hbo werk- en denkniveau; Je spreek native Duits Niveau Nederlands: B2 (Umgangssprache) Service- en klantgericht instelling: je wil mensen graag helpen; Ervaring binnen de klantenservice is een pré Je hebt een flexibele en positieve houding Je denkt in oplossingen in plaats van problemen Je bent resultaatgericht en kan goed tegen stress Een afwisselende, uitdagende functie in een dynamische en internationale werkomgeving Een open sfeer en de ruimte om initiatief te nemen Flexibele werktijden (maandag tot en met vrijdag tussen 8:30 21:00 en op zaterdag 10:00 - 17:00) Een marktconform startsalaris van €11,00 per uur Reiskostenregeling van max €9,50 per dagEnthousiast geworden? Mail dan vandaag nog je cv en motivatie naar Jasmijn, recruiter Adecco Contact Center Solutions, emailadres: ccs161@adecco.nl. Toch nog een vraag? Bel ons op 030-6044260!
Arbeidsvoorwaarden
1906 per maand