Teamleider callcenter gezocht voor 32 tot 40 uur per week in
Omschrijving
Als fulltime teamleider stuur jij een groep van 25 callcenter medewerkers aan. Jij bent vooral verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Zo begeleid je nieuwe medewerkers en zorg je ervoor dat ze goed worden ingewerkt. Verder plan je de roosters en voer je de functioneringsgesprekken. Merk je dat een medewerker niet naar behoren presteert? Dan ga je met hem of haar in gesprek.
Met jou aan het roer behaalt het team alle doelstelling en targets met gemak. Is dit toch niet het geval? Dan analyseer je de oorzaak en ga je op zoek naar de oplossing. Ook zet jij je in voor het optimaliseren van de processen. Je wordt hierin heel vrijgelaten door het bedrijf.
Verder heb jij een enorme kennis van sales. Deze kennis zet je maar wat graag in tijdens de interne trainingen die jij gaat geven op het gebied van salestechnieken.
Jouw ontwikkeling
Het bedrijf waar jij aan de slag gaat, zet zich maar wat graag in om jou verder te laten groeien. Zo krijg je de kans om verschillende trainingen en cursussen te volgen. Ook kun je bij goed presteren doorgroeien naar een hogere functie, zoals operationeel manager.
Werkdagen en -tijden
Je gaat fulltime, tussen de 32 en 40 uur per week, aan de slag. Je werkt meestal van maandag tot en met vrijdag tijdens de standaard kantooruren. Maar twee keer in de week draai jij ook een avonddienst tot ongeveer 21:30 uur. Verder ben je één keer in de drie weken overdag beschikbaar op een zaterdag.
Wat wij bieden:
- Een fulltime leidinggevende functie voor 32 tot 40 uur in de week;
- Een prima salaris, afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
- De kans om verschillende trainingen en cursussen te volgen;
- Verschillende doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf;
- Reiskostenvergoeding;
- De kans om zelf verbeteringen aan te brengen binnen het bedrijf;
- Werken bij een leuk en informeel bedrijf.
Wat wij vragen:
- Minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau
- Minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau
- Je hebt aantoonbare werkervaring als teamleider.
- Je hebt ervaring binnen de callcenterbranche.
- Je bent communicatief sterk.
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!