ID: 7839
Telefonisch klantenadviseur
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Dit bedrijf is een klantcontactorganisatie die ondersteuning geeft aan bedrijven in waardevol klantcontact in zowel business-to-consumer als business-to-business. Ze hebben diverse opdrachtgevers zoals de Lotto en Schonenberg Gehoortoestellen. Binnen dit bedrijf heerst er een informele en gezellige werksfeer. Er werken ongeveer 40 medewerkers. Voordat je start krijg je een training aangeboden van onze opdrachtgever. Als je deze training goed afsluit dan ben je aangenomen bij deze uitdagende en sociale baan.
Functieomschrijving
Ben je per direct beschikbaar en kan je mensen goed overtuigen, dan hebben wij wellicht een leuke baan voor jou! Jij gaat aan de slag als callcentermedewerker. Je gaat bellen voor diverse projecten waarbij je onder andere afspraken moet scoren en inplannen voor jouw grote opdrachtgever. Deze afspraken verwerk je zelf in een speciaal computersysteem. Je belt clienten die al eerder contact hebben gehad. Toch zijn targets en kwaliteit erg belangrijk.
Functie-eisen
Arbeidsvoorwaarden
Je woont in de omgeving van Delft. Het bedrijf is gelegen in het centrum van Delft en is zeer goed bereikbaar met het Openbaar Vervoer. Er wordt gewerkt van maandag tot en met vrijdag in verschillende shiften (ochtend, middag en avond). De verwachting is dat je snel start.
Dit bedrijf is een klantcontactorganisatie die ondersteuning geeft aan bedrijven in waardevol klantcontact in zowel business-to-consumer als business-to-business. Ze hebben diverse opdrachtgevers zoals de Lotto en Schonenberg Gehoortoestellen. Binnen dit bedrijf heerst er een informele en gezellige werksfeer. Er werken ongeveer 40 medewerkers. Voordat je start krijg je een training aangeboden van onze opdrachtgever. Als je deze training goed afsluit dan ben je aangenomen bij deze uitdagende en sociale baan.
Functieomschrijving
Ben je per direct beschikbaar en kan je mensen goed overtuigen, dan hebben wij wellicht een leuke baan voor jou! Jij gaat aan de slag als callcentermedewerker. Je gaat bellen voor diverse projecten waarbij je onder andere afspraken moet scoren en inplannen voor jouw grote opdrachtgever. Deze afspraken verwerk je zelf in een speciaal computersysteem. Je belt clienten die al eerder contact hebben gehad. Toch zijn targets en kwaliteit erg belangrijk.
Functie-eisen
- Voor deze functie is het van belang dat je de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift (ABN) beheerst.
- Je beschikt over tenminste mbo werk- en denkniveau.
- Je bent minimaal 24 uur per week en maximaal 36 uur inzetbaar in een periode van minimaal 6 maanden.
- Het is een eis dat je werkervaring hebt in het voeren van telefoongesprekken.
- Verder ben je dienstverlenend ingesteld, kan je goed luisteren, je hebt een goed inlevingvermogen, beschik je over sterke saleskwaliteiten en communicatieve skills en niet onbelangrijk: deze gebruik jij ook graag!
- Je moet per direct beschikbaar zijn aangezien dit een spoedvacature is.
- De salarisindicatie voor medewerkers van 23 jaar en ouder is € 9,10 bruto per uur.
- De tegemoetkoming aan reiskosten is afhankelijk van de te overbruggen kilometers.
- Als je mag starten moet je een verklaring omtrent gedrag aanvragen op eigen kosten.
Arbeidsvoorwaarden
Je woont in de omgeving van Delft. Het bedrijf is gelegen in het centrum van Delft en is zeer goed bereikbaar met het Openbaar Vervoer. Er wordt gewerkt van maandag tot en met vrijdag in verschillende shiften (ochtend, middag en avond). De verwachting is dat je snel start.