ID: 6887
Werken in Breda
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Het gaat om verschillende opdrachtgevers in de omgeving van Breda. Op basis van jouw persoonlijke voorkeuren, zullen we de mogelijkheden met je gaan bespreken. Zo wordt de beste match gemaakt en ga je met plezier naar je werk!
Functieomschrijving
Spreekt het jou aan om klanten te helpen en het contact te onderhouden? Of spreekt het je aan om de administratieve taken op orde te houden?Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor diverse opdrachtgevers zoeken wij nog naar medewerkers die toe zijn aan een nieuwe uitdaging en ervaring hebben in een van de volgende sectoren:- Customer Service;- Commercieel;- Administratief.Flexibiliteit is voor jou een bekend begrip, aangezien je tussen de 24 en 40 uur beschikbaar kan zijn per week. Klantencontact onderhouden of administratieve taken verwerken is geen punt voor je, aangezien jouw communicatieve vaardigheden goed zijn ontwikkeld in combinatie met jouw beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast heb je een basiskennis van de Engelse taal en kan jij je aanpassen op de behoeftes van de klant en ze netjes te woord staan.
Functie-eisen
Naast bovenstaande informatie beschik je nog over:- Minimaal een MBO+/HBO werk- en denkniveau.Interesse in een of meerdere sectoren zoals hierboven omschreven? Aarzel dan niet en klik rechts op de blauwe sollicitatiebutton en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken!Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Recruitment Center, telefoonnummer 088 3746303. Referentienummer van deze vacature: M-000000340.
Het gaat om verschillende opdrachtgevers in de omgeving van Breda. Op basis van jouw persoonlijke voorkeuren, zullen we de mogelijkheden met je gaan bespreken. Zo wordt de beste match gemaakt en ga je met plezier naar je werk!
Functieomschrijving
Spreekt het jou aan om klanten te helpen en het contact te onderhouden? Of spreekt het je aan om de administratieve taken op orde te houden?Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor diverse opdrachtgevers zoeken wij nog naar medewerkers die toe zijn aan een nieuwe uitdaging en ervaring hebben in een van de volgende sectoren:- Customer Service;- Commercieel;- Administratief.Flexibiliteit is voor jou een bekend begrip, aangezien je tussen de 24 en 40 uur beschikbaar kan zijn per week. Klantencontact onderhouden of administratieve taken verwerken is geen punt voor je, aangezien jouw communicatieve vaardigheden goed zijn ontwikkeld in combinatie met jouw beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast heb je een basiskennis van de Engelse taal en kan jij je aanpassen op de behoeftes van de klant en ze netjes te woord staan.
Functie-eisen
Naast bovenstaande informatie beschik je nog over:- Minimaal een MBO+/HBO werk- en denkniveau.Interesse in een of meerdere sectoren zoals hierboven omschreven? Aarzel dan niet en klik rechts op de blauwe sollicitatiebutton en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken!Gevraagd opleidingsniveau: minimaal MBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Recruitment Center, telefoonnummer 088 3746303. Referentienummer van deze vacature: M-000000340.